mandag den 2. april 2012

The Blue Give Away...


Jeg er jo, som faste læsere ved, lige blevet mamma til en skøn lille pige og for at få plads til alt det røde giver jeg lidt af det blå væk...

For at være med i den spændende og nervepirrende lodtrækning skal du:

1 lod - Fast læser plus smid en kommentar (-så jeg ved at du er med)
5 lod - Som ovenstående plus Blog om min give away med mit billed...

Husk at skrive hvor mange lodder du smider i hatten.

Jeg trækker kaninen op af hatten d. 1. Maj

Her er hvad du får hvis du er kaninen.

Fin boks fra Nomess, mørkeblå og lyseblå klistermærker
 Papir plus Notesbog fra (The old) minimega.dk
fem flotte piberensere (!!!)
HEY stofbånd, ½ meter Liberty stof (Pepper Blue)
1 meter stjerne bånd
to filt dutter og en stryge svale (hvis du har hul i bukserne).

45 kommentarer:

  1. Det vil jeg da gerne vinde, 1 lod til mig:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Im blue.... Hep hay er med på 1 lod;) kys

    SvarSlet
  3. Jeg snupper også et enkelt lod.

    SvarSlet
  4. Super lækker give away. Jeg har to drenge så jeg hilser det blå velkommen :o)
    Håber at mit ene lod kan være the lucky one!
    God påske til dig og dine!

    SvarSlet
  5. Alene for svalen, ville jeg give min højre arm! Smider gerne et lod i puljen og håber at jeg kan være den heldige:-)

    SvarSlet
  6. Jeg vil rigtig gerne deltage med et blåt lod :-)

    Super skønne sager.

    KH

    SvarSlet
  7. Lækker blå give Swayze.
    1 stk lod til mig tak :)

    SvarSlet
  8. Sikke fine ting! :D Dem vil jeg hjertens gerne vinde! Har også lige smidt en giveaway på min blog, hvis det kunne have interesse? ;o)

    SvarSlet
  9. Så mange fine blå ting. De passer ind her hos mig og drengene. Jeg vil rigtig gerne være med.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  10. Fine sager, jeg snupper 1 lod :) Rigtig god påske.

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med på 1 lod! Hvor er det dog nogen dejlige ting :) Og har altid haft noget med farven blå, så det ville være perfekt.

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  12. vil rigtig gerne deltage med 1 lod :-)

    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  13. 1 lod fra mig.
    FIN blog!! og wow hvor har du mange indlæg trods at du lige har født nr. 2!!! Jeg fødte selv på skuddagen d. 29. min nr. 1. Og hold da op hvor tiden dog flyver..al for hurtigt til at blogge hele tiden.
    Hatten af for dig!

    SvarSlet
  14. Jeg snupper et lid for det er fine blå sager :-)

    SvarSlet
  15. 1 lod - uha jeg vil gerne vinde

    SvarSlet
  16. Det er jo en helt fantastisk give away, du har gang i her. Jeg er med på 1 lod. Og forøvrigt, tillykke med lillepigen.

    SvarSlet
  17. jeg er også med på 1 lod :)

    SvarSlet
  18. Jeg er med på alle 6 lodder!

    kig forbi mine 3 giveaways

    SvarSlet
  19. Hvor er der meget fint! Jeg er med med et lod!

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  21. Jeg snupper også et enkelt lod. :)
    Kh Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  22. Super fin give away, og skøn anledning til at dele blåt ud:-)
    Jeg vil meget gerne være med på et enkelt lod:-)

    SvarSlet
  23. Jeg er da klart med på 5 lodder her :)

    SvarSlet
  24. 5 lodder til mig, tak! Og tillykke med den skønne pige. :)

    SvarSlet
  25. Jeg lægger da lige et lod i bunken :)

    SvarSlet
  26. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikrauski@gmail.com
    Greetings
    Bernadett

    SvarSlet
  27. Hep hep jeg er med! Et lod og et styks lille babydreng her ;)

    SvarSlet
  28. Fint med blåt! Et lod til mig tak ;-)

    SvarSlet
  29. Tillykke med datteren :) Jeg er med på 5 lodder, som mor til 3 drenge passer det blå vældig fint ind herhjemme. ;)

    Kig gerne forbi min Give Away på Buecking.dk

    SvarSlet
  30. Blå er perfekt herhjemme, hvor der er en lille dreng i huset :) vil gerne deltage med 5 lodder.
    Venlige hilsner, Line

    SvarSlet
  31. Jeg snupper lige et lod.
    Kig over til mig, jeg har også en give away - med elefanter :-)

    SvarSlet
  32. LÆKRE sager!! :)
    Jeg prøver lykken med 1 lod, tak.

    SvarSlet
  33. Lækre blå ting :) jeg vil rigtig gerne deltage med et lod.
    Tak og god weekend :)

    SvarSlet
  34. Also I would like sign up for these super candy.
    6 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  35. et blåt lod til mig , tak

    SvarSlet
  36. Iiih... lækkert lækkert... jeg snupper et vildt heldigt lod... krydse krydse krydse fingre :)

    SvarSlet
  37. Først og fremmest et stort tillykke med prinsessen:-)Det er jo bare nogle skønne ting du udlodder, og jeg vil meget gerne være med på 5 lodder:-)
    Kh Anita

    SvarSlet
  38. Tillykke med lil'tøsen! Jeg må vist hellere snuppe 1 lod, for man kan aldrig få for meget blåt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...