mandag den 20. juni 2011

Ler mellem tæerne...

Jeg kan, som mange andre, rigtig godt li´ keramik, fint, sart og feminint i fine farver.
I nordjylland ligger der en rigtig dygtig keramikker, hun kan lave tingene så spinkle at man næsten ikke tør røre dem. Hun hedder Dorthe Hansen og hendes butik/café ligger på landet, ca. 25 km uden for Skagen, i en gammel skole, super hyggeligt, med hjemmelavede kager og fantastisk latte. Man kan også købe lidt af hendes ting hos Stilleben i København.

Da Asger Willy var 2 måneder gammel fik jeg lavet de her skønne aftryk af hans fødder i den fineste lyseblå farve, min plan er at vi skal lave et nyt hvert år... indtil det bliver for meget.


6 kommentarer:

  1. Hvor er den flot!! - gid jeg havde fået lavet sådan en, da min søn var lille

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde! Hopper på som fast læser...dejlig blog ;o)

    SvarSlet
  3. Wauw - dét var en fin idé!
    Hvor i nordjylland ligger det og koster det mon en halv arm??

    Kærlige hilsner, Louise

    frktingeltangel@gmail.com

    SvarSlet
  4. Det ligger tæt ved tversted og koster kun 350,- keramikkeren laver to stk så man er sikker på at i hvert fald et overlever brændingen, hun siger at det som regel er begge der overlever...

    SvarSlet
  5. Har du navn på kunstneren? Vil meget gerne forbi...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...