fredag den 7. oktober 2011

jeg glææææææder mig....

...så meget til at blive mor igen. Har lige været alle de billeder fra da Asger Willy var un petit bébé igennem, åååååh. Selv om det er søvnløse nætter, uendeligt lange gåtuer med barnevognen, ømme bryster, intet overskud, hårtab, gylp på tøjet, make up hvad for noget og flade sko så er det bare en helt fantastisk dejlig tid som man får tåre i øjnene og kuldegysninger over igen og igen.

Inden jeg fødta Asger Willy stor producerede jeg til ham, nu glæder jeg mig til at jeg skal ha af vide om vi får en dreng eller pige så jeg kan komme igang igen.

Jeg har ALDRIG strikket noget før jeg fik Asger Willy men presterede at lave denne trøje som tog ca 10.000 timer. Sengetøjet med elefanten er også "home made".



2 kommentarer:

  1. Hvor er du god. Havde du en til at lære dig at strikke, eller er det helt home made efter en eller anden bog??

    Kan rigtig godt lide ørene på elefanten. Det gør sengetøjet mere særpræget.

    SvarSlet
  2. Vi glæææææææder os OS! Jubiii endnu en fætter eller kusine<3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...