søndag den 23. december 2012

Pigeværelse

Ellens værelse er slet slet ikke færdigt endnu, hun bruger det jo ikke så.... Men nu har jeg bestemt at hun skal ind på hendes ejet værelse at sove (vi sover arm i arm HVER nat og jeg ELSKER det)
Jeg er gået igang med omflytningen men nåede lige at tage nogle billeder inden det gik amok... Ellen har det fineste puslebord som stod i vores soveværelse, nu står det i en bunke midt på gulvet.
 
 
 


Jeg er vild med den her puslepude, den er home made og stoffet har jeg selv trykt.
 
 
Her står jeg i vores soveværelse og fotograferer, Ellens værelse er faktisk bare en del af soveværelset som vi har lukket af med en fransk dobbeltdør (selve hullet var det). Jeg har en ide om at Asger og Ellen på et tidspunkt skal have et fælles værelse
 
 

11 kommentarer:

  1. Hun ser da ikke ud til at komme så langt væk - Men hvor er det et skønt rum hun får!

    SvarSlet
  2. Sikke et skønt børneværelse!!
    Jeg er helt vild med farven på dør + pusleplads, den er meget smuk.
    Kh Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror i øvrigt også at jeg må lave mig en lignende uro - den er virkelig virkelig fin!
      Er det de helt store du også har i? Tror desværre jeg mangler mellemstørrelsen..

      Slet
  3. Sikke et fint værelse hun får sig!

    SvarSlet
  4. Det er virkelig sødt og fint. Og det er dejligt at det er så tæt på jer - sådan har vi også indrettet os.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Hej Mette

    Er faldt over din blog via instagram (!)
    Super skønt værelse, det ser hyggeligt ud. Jeg har selv en lille Ellen... kunne vist sjusse mig frem til, at hun er er par måneder ældre en din Ellen :)

    Anne

    SvarSlet
  6. Jeg er vild vild vild med din stil. Gid jeg kunne indrette sådan et fint spot til min Super Karla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...