lørdag den 22. december 2012

Julesange

Jeg har brugt et par timer foran min computer idag og lavet de her fine julesang hæfter, jeg syntes de er så lækre.




 

 




Hvis du står og mangler en fin julesang bog så klik HER og find min PDF eller tryk på billedet på siden af min blog...
Følg de her instrukser NØJE ellers bliver det ikke til noget.

2 stykker A4 papir pr. hæfte
1. print
Side 8,7 (vigtig at 8 står før 7) husk at fortælle printeren at der skal være 2 sider på hver print
2.print - på bagsiden af 1. print
Side 1,6 (husk igen at fortælle printeren at der skal være 2 sider på hver print)
3. print - nyt papir
Side 2,3
4. print - på bagsiden af 3. print
side 5,4 igen vigtigt at 5 står før 4

8 kommentarer:

  1. Er vild med dit nye layout! Hvilket program bruger du til at lave sanghæftet?

    SvarSlet
  2. Tak tak jeg syntes også det er blevet SÅ flot. Jeg har bare lavet dem o Word, der findes HELT sikkert en nemmere måde at gøre det på.... Jeg har bare gemt den som PDF

    SvarSlet
  3. Ja hold da op som du har gjort noget ud af det. Det er næsten synd at der står 2012 på dem for de burde da kunne genbruges år efter år.

    Rigtig glædelig jul til dig og dine.

    SvarSlet
  4. Tusind tak for den. Den er hermed printet ud:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Endnu en gang tak for dit store arbejde. Vi er virkelige glade for det fine sanghæfte, som indeholder mange af de sange, vi plejer at synge juleaften. Dog "mangler" der "Et barn er født i Betlehem", så hvis du skulle lave en ny næste år, vil du så ikke tage den med;-)? Vi plejer også at synge "Nu det jul igen", men der plejer vi alligevel at løbe rundt i huset imedens, så her er sangtekst overføldig;o). Men det jeg vil sige, er bare; "Tusind tusind tak - jeg er meget begejstret:-)".
      Knus Louise

      Slet
  5. Årh hvor flot et hæfte :)
    Det er virkelig godt lavet. Gid jeg havde set det inden juleaften. Men opdager det først her idag. Jaja, så kan man lære at følge bedre med...
    Flot arbejde...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...