tirsdag den 26. juli 2011

award...

Jeg hae modtaget hele to blog awards... en fra Frk. Fie som har den skønne blog På sommerfuglens vinger og en fra Marianne som blogger smækkert på hausfraublau
Reglerne der følger med til denne award er:
  • Man skal linke til den man har modtaget awarden fra
  • Man skal sende den videre til 5 andre bloggere, som har under 100 faste læsere
  • Man skal svare på 5 spørgsmål

Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg har længe fulgt en hel hær af blog´s, både krea, hverdags og mode.... Jeg har mange ideer og syntes hele tiden jeg har gang i en masse krea-rea, og voila, så var det en blogge-lok.
Hvilke blogs følger du?
Mest alle de super krea kvinder som er så skønne at dele deres ideer med alle os andre.
Hvilken farve er dit favorit?
ALLE - kan man sige det, syntes farver bliver smukkere når de er sammen.... men måske lys turkis
Hvilken film er dit favorit?
jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en hel film..... det er mange film som jeg er tosset med og kan se igen og igen, Black Diamonds, Out of Africa, la vita e bella og mange flere
Hvilke lande vil du gerne besøge?
Chile, Kenya og Island
Awarden skal videre i blogland og her er jeg gået lidt i baglås, ikke fordi der ikke er nogle lækre blogs at vælge imellem men de fleste har en hel hær af læsere, og man må max ha 100 for at få awarden, og jeg syntes at alle de blogs jeg læser der har under 100 faste læsere har fået awarden.... Men jeg giver ikke op, jeg leder og leder til jeg finder nogle der kan få awarden....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...