torsdag den 3. november 2011

min pige hun skal da bare i Asger Willys baby tøj...

hmmm sådan har jeg haft det, men helt ærligt, det findes jo SÅ MEGET fedt tøj til tøsebørn, Har fundet nogle super cool retro ting på Trendsales og har også været en tur i H&M, og det var bare for at finde en vinterjakke til Kaptajnen... kom ud med meget mere end en vinterjakke...


Den her super fine kjole er fra ts til 60,- inkl fragt. Jeg elsker mærkerne inden i, der står at det er bomuld og 30% andre fibre??? Ikke så kritiske back in the 70´s.


Det fineste "Hurra det er en pige"-kort fra min mor og far.

Asger Willy har selv valgt den her gris til Ellen Marie (som vores pige skal hedde). Han fandt den i en af de hyggeligste legetøjs og børne butikker, den hedder gyngehesten og ligger i Hellerup.

og til sidst, et af de fiiiiine sæt tøj jeg fandt i H&M...

4 kommentarer:

  1. EJ hvor er den da cool den fine røde kjole - man kan få så mange fede ting til piger - synes ofte det straks er lidt sværrere at finde noget sejt til drenge.
    God dag :-)

    SvarSlet
  2. Er vild med det sidse sæt fra H&M, og kan høre du har det ligesom jeg havde det,da da jeg ventede Luna - Hun får bare det på Magne havde på, bla bla bla.... det holdt jo ikke en meter - kunne jo slet slet ikke stå for det fine fine pigetøj - men manden holdt på at vi skulle spare, og Magnes tøj var fin - Tja, da tøsen var født, var det første han gjorde, at køre en tur forbi H&M hvor jeg fik lov at gå tøseamok :D Siden har vi været så heldige, at arve næsten helt nyt, og helt fantastisk tøsetøj fra en af pigerne i Magnes Mødregruppe, så hun er endt i meget LIDT af Magnes tøj ;) Spændt på at se hvad Jeres lille tøsepige ender i - Og SÅ SKØNT navn I har fundet til jeres kommende vidunder :)

    SvarSlet
  3. Uh, hvor er det fantastisk det sæt fra H&M :D Åh, Mette Marie! Jeg har slet ikke fået svaret på din fine award! Jeg er lidt uoverskudsagtig for tiden, men prøver lige at få lidt gang i bloggen igen, så må vi se om jeg kan få snoldet mig sammen til at lave et indlæg om awarden :)

    SvarSlet
  4. L-Æ-K-R-E ting! - alle som en :)
    Og stort tillykke med pigebarnet.
    Det bliver da sjovt med én af hver!
    PS. smukt navn.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...