fredag den 28. oktober 2011

girl oh girl

Jaaaaaaaaaaaaa hurra, jeg har en pige i maven. Det er så skønt, en lille sund og rask pige.
Jeg har kastet mig ud i noget meget avanceret strikkeri... troede bare jeg skulle igang med et par simple babybukser, men hey jeg har da lige lært at spørge en ekstra gang om det nu også ER en nem opskrift...

Det går nu meget godt, bortset fra nogle mindre detaljer, så som at efter opskriften skulle buksebenet måle ca 17 cm nu, men mit bukseben måler kun 13,5 cm hmmmm.
Baby girl må finde sig i at blive puttet i strikkede shorts for jeg magter ikke at sprætte op, og jeg kan heller ikke se hvor jeg skulle have lavet en fejl. -det må være en fejl i opskriften.

6 kommentarer:

  1. Sprætte op? ;) Jeg siger selv sjove ting, når man er mere vant til at sy haha.. Er vildt imponeret over dit værk! Og KÆMPE KÆMPE tillykke med pigebebsen :)

    SvarSlet
  2. Fantastisk!! Tillykke med babypigen :0)

    SvarSlet
  3. Tillykke med pigen i maven :o)
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. Tillykke med pigen i maven, shorts passer da også meget godt på en forårsbaby :)

    SvarSlet
  5. Dejligt med en lille pige og med mit utrænede øje ser de bukser/shorts super avancerede ud.

    Kh Shina

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med den kommende pige - hyggeligt i så får en af hver :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...