søndag den 2. oktober 2011

Ich liebe dich, Mama

Jaaaa jeg har min dejlige mor på besøg i hele den her weekend, det er så skønt både at være sammen med hende men også at hun kan være så meget sammen med Asger Willy, de ser ikke hinanden så tit da minne forældre jo bor i Skagen.

Og hun havde gaver med, sengetøj, Bjørn Wiinblad tallerken og fin lille vase fra genneren, Slagter Munchs Hvidløgs Spegepølse, Badedyr og en kanin til Asger Willy og denne smukke "tillykke med at du skal have flere børn" krukke fra Liebe.




2 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre gaver din mor havde med. Jeg har samme vase, bare i sort. Den er nu altså så fin i stregen...

    Perlekrukken er SKØN!

    KH Tine

    SvarSlet
  2. Ej, skal du være mor igen? STORT tillykke...hvornår skal familieforøgelsen finde sted? Ved I om det bliver en lillebror eller -søster?

    Årh, kunne slet ikke forestille mig at ha' min mor så langt væk, synes det var frygtelig dengang de boede et halvt år i deres sommerhus (1 1/2 times kørsel herfra) mens deres eget hus blev totalrenoveret... Men tilgengæld er I jo også sammen mere koncentreret når hun kommer på besøg :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...