søndag den 17. juli 2011

picnik..... i regnvejr

Inden vi tog til Skagen lavede jeg det her picnik tæppe.
Sommerferie er jo jordbær i haven, picnik på en mark, tur på stranden, sand mellem tæerne og bål og snobrød. Og jeg er så glad for at jeg blev færdig med tæppet, knoklede når Asger Willy var lagt i seng og lige nåede det inden "bussen" kørte, fordi vi har brugt det 0 gange...

Det regner og regner og regner og når det ikke regner er her koldt og overskyet. Tror jeg må lave indendørs picnik...

Tæppet er ellers ret fint, lavet af rester, quilter på en rullemadres og har fået en voksdug bagside så man ikke bliver fugtig og kold på numsen..... Jeg skulle have syet et stort regnslag til det, som vi kunne sidde under.




5 kommentarer:

  1. En skam at det endnu ikke har været i brug, for fint er det!

    SvarSlet
  2. Sikke et fantastisk tæppe. Så dejlige farver og hvor er det smart når det lige wupti er rullet sammen.
    Håber det snart kommer i brug...
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  3. Tak Pia og Heidi, jeg håber bare på bedre vejr i august, så kan det komme med på stranden.

    SvarSlet
  4. Fint tæppe og nok meget praktisk med voksdug som bagside:) Ærgerligt I ikke har fået det brugt endnu, men krydser fingre for snarligt sommervejr!

    SvarSlet
  5. Ja jeg krydser også mine pølser for solskind...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...