lørdag den 9. juli 2011

smug kig

Jeg har stadig vildt travlt, det er vildt fedt. Jeg sidder non stop i mit "værksted" og arbejder. Min skønne kæreste er meget hjælpsom, og tager Asger Willy så meget som muligt, så jeg kan fordybe mig... Jeg elsker når man arbejder så koncentreret at alt rundt om en bliver lidt tåget, og man ikke kan falde i søvn om aftenen fordi man ligger og tænker på det næste man skal igang med, sådan har jeg det lige for tiden.

Det er stadig lidt usikker grund jeg bevæger mig på, så jeg venter med at fortælle, jeg aner ikke om det er en fuser, men jeg vil smide lidt billeder løbende af det jeg laver... HÅBER I kan li det...

Jeg har by the way lært at hækle, hurra for youtube...





     
 



2 kommentarer:

  1. Goood formiddag!
    Kule slangen! Artige kombinasjoner av stoff og farger :)

    LIKER!

    Fin dag til deg ;)

    -Ida Susanne

    SvarSlet
  2. ohøj
    Jeg kunne ikke lige finde en mail til dig, så jeg skriver her og håber det er okay.

    jeg er igang med at ARRANGERE KØBENHAVNER BLOGGERTRÆF og syntes ikke du skulle snydes for en invitation. det er d 24 september kl 12 i vanløse. du kan finde flere informationer på min side www.muabi.dk - her må du også meget gerne skrive om du har lyst til at deltage, eller ikke har mulighed for det :)

    MVH Elisabeth

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...