lørdag den 2. juli 2011

Pakkepost...

      


Vi kom hjem fra ferie torsdag nat, og vågnede op fredag morgen til en grå dag... Da jeg skulle ud i min have og kigge til alle mine blomster og krydderurter, var jeg ved at falde over en papkasse...
Jeg "bestilte" for 14 dage siden en trøje og en hue til Asger Willy hos en kvinde som strikker, ikke bare strikker, strikker efter ens ønske, strikker vildt hurtigt og strikker så fint...






Det er så fint og farverne er skønne... og så passer det perfekt til de mærker jeg har fået lavet for nogle måneder siden hos ikast etiket.

1 kommentar:

  1. Hej igen,
    Så fik jeg læst min mail "færdig" og fandt også din blog - hyggeligt.

    Tak for de pæne ord.

    Mange hilsner
    Susanne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...