torsdag den 8. december 2011

Kære Julle...

I år ønsker jeg mig rigtig mange ting, det er så dejligt.
Ud over at mine børn har det godt og at min mand bliver ved med at elske mig "head over heels" har jeg fundet en masse fine ting som jeg sagtens kunne bruge ;-) -og jeps, nu kommer min blog til at ligne lidt en "mode blog"!!! bortset fra at jeg ikke er sikker på at "mode bloggerne" ville falde for de samme ting. 

Syntes denne Combi pung og mobilos taske er er så lækker, den fandt jeg her                                      
                                                                                                          



Eller de her smukke ringe fra CocoandChia i sølv og oxyderet sølv med en sort og en hvid diamant. Se den lige  her



Da jeg var i Cannes for 14 dage siden, prøvede jeg denne jakke/poncho og har lige siden fortrudt at jeg ikke købte den, så KÆRE JULEMAND KLIK HER


Mit Krea-krea rum ROOOODER så jeg ømsker mig nogle af disse fede kasser fra Hey.
Vil gerne have dem i alle størrelserne og farverne minus den ternede. De sølger nogle af dem her
Jeg er blevet helt tosset med gul og har fundet de her fede sko fra nike.com 
Mere gult fra Zara, se her


Kære Julle, hvis det bliver dig der vinder 112 millioner i lotto så ønsker jeg mig denne smukke jakke fra Stella McCartney som VIRKELIG klæder mig... Se her

Bogen som i allesammen kender, kunne jeg også rigtig godt bruge. Se den her





1 kommentar:

  1. Uhmmm nogle lækre sager. De måtte da også godt ligge i mine gaver :)

    KH

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...