mandag den 23. januar 2012

Mere Anne Nowak

Her er lidt billeder fra i Lørdags da jeg var hos Anne Nowak. Det var (som jeg måske har givet udtryk for) den vildeste dag, var så høj da jeg kom hjem, og er det stadig. Anne er fantastisk, hun er sød, sjov, vildt dygtig og en dygtig lære (du behøver ikke være nervøs inden dine workshops Anne.) Det var nogle skønne piger/kvinder/tøser der var med, men sådan er krea mennesker nok bare.

Skønt at kommet til kaffe og croissanter

Jeg havde lavet tre tegninger som jeg havde med, og fik dem "fremkaldt" i to størrelser.




En body fra H&M hvor jeg bare har syet en trekant og et mærke ind i sømmen og skjorten som jeg viste i et tidligere indlæg, nu med en stor hest på ryggen.

Jeg vil vise lidt mere af det jeg har lavet, har bare en lille dreng der lige skal blive rask først...

7 kommentarer:

  1. Det er nogle sindsygt flotte ting du har lavet!

    SvarSlet
  2. Hvor er det fiiint! God bedring med den lille.. knus Anne

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle fine ting du har lavet, det er vist en workshop jeg skal ha sparet op til :)

    SvarSlet
  4. Superfine ting, du har lavet! Uuuuh, glæder mig til på lørdag :-)

    SvarSlet
  5. Det er bare nogle vildt flotte tryk du har fået lavet. Som jeg også har skrevet hos Anne Nowak, så er jeg så imponeret over den fantasi og de mange tanker der der ligger bag.

    SvarSlet
  6. Virkelig fine ting du har lavet!

    SvarSlet
  7. Wauw hvor ser det bare superfedt ud! Sikke en god ide med de trekanter....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...