onsdag den 11. januar 2012

Øv

Klokken er 20:24 og for anden aften i træk er jeg gået i seng på samme tid som kaptajnen. Er blevet syg og det oven i at være MEGET gravid er ikke sjovt. Jeg er så træt men kan ikke sove fordi min store mave er varm og øm, og Ellen Marie som er der inde er i top form, tror hun øver sig på vejrmøller, kolbøtter eller de nyeste disco moves!!! HOLD OP. Kaptajnen har også lige været syg, men er oven på igen, tror snart vi har haft alle de der børnesygdomme som man skal igennem de første par år... God bedring til mig og forhåbentligt godnat.

I får lige det her billed, bare fordi jeg elsker det. Asger Willy elsker briller-solbriller, læsebriller eller nytårsbriller han er ligeglad så længe han må låne.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...