torsdag den 26. januar 2012

Talerør...

Er der andre end mig der syntes at det er nemmere at fortælle ting på bloggen frem for fx Facebook? Tror det er fordi folk følger ens blog af oprigtig interesse og ikke af nysgerrighed, kedsomhed og ligegyldighed.

Nå..... Lyder så alvorligt, det er nu heller ikke fordi jeg vil smide en voldsom bombe eller fortælle en dyb hemmelighed.

Jeg er bare træt og udmattet, Asger Willy har været meget syg siden i fredags og nu har han det heldigvis bedre, men vi har overnattet på børneafdelingen på Herlev, fordi han ikke vil drikke og spise. Han har været dehydreret og rigtig sløv, haft så dårlig ballance at han ikke kunne gå, han ville ikke andet end bare ligge på sofaen og kigge.
Efter en laaaaaaang nat hvor jeg var dumme mor som skulle vække ham hver time og tvangs fodre ham med væske er han på vej oven på igen, heldigvis.

Jeg havde bare brug for lidt taletid, nu vil jeg tage en lang lur og så skal jeg ud og købe materialerne til hjemme tekstil trykning!!!! Spændende.




- Posted using BlogPress from my iPhone

11 kommentarer:

  1. Godt at lille-manden har det bedre.
    Der er forfærdeligt når ens børn er alvorligt syge.
    Og sikke noget spænende tryk du viser i dine forrige indlæg, wauu

    Stine:)

    SvarSlet
  2. I stakler, altså!
    Men godt at høre, at det går fremad.
    De små pus skal bare have det godt, alt andet er uudholdeligt :(

    Jeg glæder mig helt enormt til at se hvad du skal trykke.
    - Jeg bliver så inspireret af dig, så jeg er glad for at du kører på, til trods for sygdom og graviditet :)

    SvarSlet
  3. Åh nej da - rigtig god bedring med kaptajnen :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er enig i at der er forskel på hvad man skriver på bloggen og på facebook.
    God bedring med ham, det er udmattende når de er syge, håber du fik en god lur.

    Rikke

    SvarSlet
  5. Åh, stakkels lille pus, og stakkels dig! Det må have været en hård nat. Rigtig god bedring med ham!

    SvarSlet
  6. Lille mand dog. Godt han er i bedring!

    SvarSlet
  7. Masser af <3<3<3<3 elsklinger- vi kommer og leger så snart A er på toppen.

    SvarSlet
  8. Åh nej da. Rigtig rigtig god bedring med ham. Håber I alle snart er på den anden side.
    Kh Louise

    SvarSlet
  9. Puha... en tur!
    Håber snart han er frisk igen!

    SvarSlet
  10. Årh altså, sikke noget! :( Godt at han er i bedring!

    Og ja, sørg for at få slappet af, det har stensikkert været mindst lige så hørt for forældrene.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...